Kariavimo sistema
Iš Agonijos pagalba.
Turinys |
Apie
Naujoji sistema leis patiems žaidėjams valdyti savo veikėją kovos metu. Taigi tai bus rimtas komandinis darbas, kadangi sistema leis vienu metu kovoti keliems žaidėijams komandoje, ir netgi kelioms komandos vienu metu. Taip pat, kovos karinius vienetus galės valdyti ir pats žaidimas. Tačiau šis pseudo dirbtinis intelektas niekada neprilygs žmogiškajam, nors jis ir galės mokytis. Jeigu žaidėjas negalės dalyvauti kovoje, tačiau jo dalyvavimas bus būtinas, tai šį žaidėiją valdys žaidimas. Be to, labai daug ką lems mokėjimas kariauti. Didesnis DPS tik palengvins kovą, tačiau negarantuos pergalės.
Kovų eiga
Žaidimas vyks paeiliui. Panašiai kaip žaidime "Heroes might of magic". Pirma pradeda puolėjas, tada gynėjas. Tačiau, jeigu bus kovos arenoje. Sistema veiks truputį kitaip (paaiškinsiu vėliau, nes jūs dar nežinote kas yra ėjimo taškai.).
Kiekvienam ėjimui viena komandą turės 15 sekundžių. Visas informacija žaidime keisis sekundės tikslumu (gal ir greičiau, jeigu atsirastų rimtų geležies spronsorių). Kiekvienas veikėjas per savo ėjimą gaus 100 ėjimo taškų. 10 ėjimo taškų yra lygų 1 sekundei. Nepanaudoti ėjimo taškai galės pesikelti į sekantį ėjimą, tačiau, niekada žaidėjo galimų ėjimų taškų skaičius neviršys 150. Kiekvienam veiksmui atlikti reikės ėjimo taškų:
- Paėjimas per vieną langelį kainuos 70 taškų (greičio įgudžiai sumažins šitą reikalavimą)
- Užsitaisymas ir šaudymas/smugiavimas kainuos atitinkamai taškų, kiek veiksmui atlikti bus sunaudota sekundžių.
- Šaudymas vyks tol kol baigsis apkaba, arba kol baigiss visi įjimo taškai
- Visi žaidėijai pradės pilnai užsitaisę amuniciją
- Nespėjus užsitaityti, užsiataiymas bus perkeltas į sekantį ėjimą. Nutraukus užsitaisymą, ėjimo taškai nebesugrįš.
- Pasikeisti daiktus kainuos po 30 ėjimo taškų.
- Gydytis/Gydyti galėsite pagal likusius ėjimo taškus.
- Gynybos režimas kainuos 40 ėjimo taškų
Arenos kovų eiga
Arenos starto metu truputėli keisis taisyklės. Pradės atsitiktinai parinktas žaidėjas, kuris gaus 70 ėjimų taškų. Tada sekantis žaidėjas gaus 80 ėjimo taškų, po to 90 ir 100. Galiausiai abi komandos gaus po 100 taškų.
Kovų vieta vieta
Kaip matote iš paveiksliuko, žaidimas vyks šešiakampėje matricoje. Matrica galės būti įvairių dydžių. Matricoje galės būti įvairių žemėlapių, su įvairias objektais. Galimi objektai:
- Medžiai: Tai objektai, pro kuriuos nebus galima nei praeiti, nei prašauti, tačiau juos bus galima nesunkiai sunaikinti.
- Akmenys, uolienos. Per šiuos objektus nebus galima nei pereiti, nei peršauti. Jie bus nesunaikinami.
- Vanduo, duobės: Bus galima ir prašauti, tačiau nei pereiti, nei sunaikinti nebus galima
- Sienos. Labai sunkiai sunaikinami obejktai, kurių nebus galima nei praeiti, nei peršauti.
Taigi bus galimos visokios kombinacijos, kovų arenoms, tvirtovės apgulties, požemių, fronto linijų karuose.
Galimi kovų režimai
- PvP (žaidėjas prieš žaidėja)
- Klanų karai (5vs5)
- Klanų karai (visas VS visas)
- Klano kova prieš gyvunus.
- Miesto apgultis (šis režimas nenumatomas)
- Apiplėšimo (jeigu gynantysis negalės kovoti, ir puolantyjį valdys žaidimas)
Kovų pabaiga
Kovos baigsis, kai viena pusė nebeturės gyvų žaidėjų. Arba kai bagsis kovos laikas. šiuo atveju laimės daugiausiai žalos aariusi pusė. Kovos niekada nevyks ilgiau kaip valandą, t.y. ne daugiau kaip 120 galimų ėjimų.
Dar
Dar reikia pamynėti, jog kovos eigoje negalėsite:
- Dirbti/medžioti
- Pulti žaidėją
- Prekiauti turguje arba privačiame turguje
- Daiktus galėsite pasikeisti tik jeigu turėsite bent 20 ėjimo taškų.
- Gydytis ligoninėje
Bet kada galėsite įjungti autoamtinį režimą. Šis rėžimas įsijungs automatiškai, jeigu nieko nedarysite 3 ėjimus. Visda bus galima išjungti šį režimą, todėl jeigu pavėluosite į kovos pradžią, galbūt dar būsite gyvas ir galėsite kovą užbaigti. Primenu, pseudo dirbtinis intelektas niekada neprilygs tikram žaidėjui.
Kovos eigoje matysite išsamią ataskaitą.
Pasikeitimai įgūdžiuose
- Taiklumas bus reikalingas abiejoms rasėms. Taikslumas lems pataikymo galimybę
- Judrumas tai prišingas taiklumui, sumažins tikimybę kad į jus pataikis.
- Vikrumas ir šaltujų atrėmimas tik sumažins žalą
- Greitis sumažins reikalingų ėjimo tškų kiek einan į kitą langelį
- Užsitaisymo greitis sumažins užsitaimo trukmę
- Šaudymo/Smugiavimo greitis sumažins atitinkaus greičius