|
|
Eilutė 1: |
Eilutė 1: |
- | ''Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.'' | + | '''Informacija ruošiama!''' |
- | ===Priešininko paieškos===
| + | |
- | Jūs turite du variantus rasti priešininką:
| + | |
- | * Ieškoti pagal vardą
| + | |
- | * Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko)
| + | |
- | | + | |
- | Jūsų puolamas žaidėjas turi turėti daugiau kaip 20% gyvybių, nesiilsėti, bei nesigydyti ligoninėje.
| + | |
- | | + | |
- | Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate.
| + | |
- | | + | |
- | ===Pastabos===
| + | |
- | *užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti
| + | |
- | *puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti
| + | |
- | | + | |
- | ===Kova===
| + | |
- | Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule:
| + | |
- | <blockquote>12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2</blockquote>
| + | |
- | Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus.
| + | |
- | | + | |
- | ===Svarbu===
| + | |
- | *Jeigu ėjimo metu vienas kuris nors kovotojas sugeba atimti priešo visas gyvybes, tai jis skelbiamas laimėtojų, net ir tuo atveju, jeigu padarė mažiau žalos už priešininką!!!
| + | |
- | *Kovą laimi tas žaidėjas, kuris sugebėjo pirmas užmušti kitą žaidėją (jo gyvybes sumažinti iki 0), arba tas kuris padarė daugiau žalos.
| + | |
- | *Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti.
| + | |