Medžioklė
Iš Agonijos pagalba.
(Skirtumai tarp versijų)
(Naujas puslapis: Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį . Dabar jūs turite du variantus rasti priešininką: * Ieškoti pagal vardą *...) |
S |
||
Eilutė 1: | Eilutė 1: | ||
- | Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį . | + | ''Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.'' |
- | + | ===Priešininko paieškos=== | |
- | + | Jūs turite du variantus rasti priešininką: | |
* Ieškoti pagal vardą | * Ieškoti pagal vardą | ||
* Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko) | * Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko) | ||
Eilutė 9: | Eilutė 9: | ||
Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate. | Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate. | ||
- | + | ===Pastabos=== | |
*užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti | *užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti | ||
*puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti | *puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti | ||
- | Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule: 12+min( puolėjo_lygis , besiginančio_lygis )/2 | + | ===Kova=== |
- | + | Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule: | |
- | + | <blockquote>12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2</blockquote> | |
- | + | Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus. | |
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti. | + | ===Svarbu=== |
+ | *Jeigu ėjimo metu vienas kuris nors kovotojas sugeba atimti priešo visas gyvybes, tai jis skelbiamas laimėtojų, net ir tuo atveju, jeigu padarė mažiau žalos už priešininką!!! | ||
+ | *Kovą laimi tas žaidėjas, kuris sugebėjo pirmas užmušti kitą žaidėją (jo gyvybes sumažinti iki 0), arba tas kuris padarė daugiau žalos. | ||
+ | *Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti. |
23:15, 23 kovo 2010 versija
Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.
Turinys |
Priešininko paieškos
Jūs turite du variantus rasti priešininką:
- Ieškoti pagal vardą
- Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko)
Jūsų puolamas žaidėjas turi turėti daugiau kaip 20% gyvybių, nesiilsėti, bei nesigydyti ligoninėje.
Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate.
Pastabos
- užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti
- puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti
Kova
Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule:
12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2
Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus.
Svarbu
- Jeigu ėjimo metu vienas kuris nors kovotojas sugeba atimti priešo visas gyvybes, tai jis skelbiamas laimėtojų, net ir tuo atveju, jeigu padarė mažiau žalos už priešininką!!!
- Kovą laimi tas žaidėjas, kuris sugebėjo pirmas užmušti kitą žaidėją (jo gyvybes sumažinti iki 0), arba tas kuris padarė daugiau žalos.
- Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti.