Kariavimas

Iš Agonijos pagalba.

(Skirtumai tarp versijų)
Peršokti į: navigaciją, paiešką
(Naujas puslapis: Kariavimas yra kito žaidėijo užpuolimas. Norint kariauti, reikia pirma susirasti priešininką. Tai jūs galite padaryti įvedę tikslų žaidiėjo vardą, arba pasirinkę optima...)
S (Užrakino „Kariavimas“ ([edit=sysop] (neribotai) [move=sysop] (neribotai)))
 
(1 tarpinis keitimas nėra rodomas.)
Eilutė 1: Eilutė 1:
-
Kariavimas yra kito žaidėijo užpuolimas. Norint kariauti, reikia pirma susirasti priešininką. Tai jūs galite padaryti įvedę tikslų žaidiėjo vardą, arba pasirinkę optimaliausio varžovo paieškos mechanizmą. Tai jums kaiuos 10 agonų.
+
''Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.''
 +
===Priešininko paieškos===
 +
Jūs turite du variantus rasti priešininką:
 +
* Ieškoti pagal vardą
 +
* Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko)
 +
 
 +
Jūsų puolamas žaidėjas turi turėti daugiau kaip 20% gyvybių, nesiilsėti, bei nesigydyti ligoninėje.
 +
 
 +
Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate.
 +
 
 +
===Pastabos===
 +
*užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti
 +
*puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti
 +
 
 +
===Kova===
 +
Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule:
 +
<blockquote>12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2</blockquote>
 +
Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus.
 +
 
 +
===Svarbu===
 +
*Jeigu ėjimo metu vienas kuris nors kovotojas sugeba atimti priešo visas gyvybes, tai jis skelbiamas laimėtojų, net ir tuo atveju, jeigu padarė mažiau žalos už priešininką!!!
 +
*Kovą laimi tas žaidėjas, kuris sugebėjo pirmas užmušti kitą žaidėją (jo gyvybes sumažinti iki 0), arba tas kuris padarė daugiau žalos.
 +
*Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti.

Dabartinė 19:00, 18 birželio 2011 versija

Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.

Turinys

Priešininko paieškos

Jūs turite du variantus rasti priešininką:

Jūsų puolamas žaidėjas turi turėti daugiau kaip 20% gyvybių, nesiilsėti, bei nesigydyti ligoninėje.

Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate.

Pastabos

Kova

Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule:

12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2

Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus.

Svarbu

Asmeniniai įrankiai
Vardų sritys
Variantai
Veiksmai
Naršymas
Įrankiai