Medžioklė

Iš Agonijos pagalba.

(Skirtumai tarp versijų)
Peršokti į: navigaciją, paiešką
S
(Puslapis keičiamas su „'''Informacija ruošiama!'''“)
Eilutė 1: Eilutė 1:
-
''Norėdami kariauti, jūs turite turėti daugiau kaip 20% gyvybių, ir nueiti į kariavimo puslapį.''
+
'''Informacija ruošiama!'''
-
===Priešininko paieškos===
+
-
Jūs turite du variantus rasti priešininką:
+
-
* Ieškoti pagal vardą
+
-
* Pasinaudoti automatine paieška (kainuoja 10 agonų, o pinigai nuskaitomi net ir neradus priešininko)
+
-
 
+
-
Jūsų puolamas žaidėjas turi turėti daugiau kaip 20% gyvybių, nesiilsėti, bei nesigydyti ligoninėje.
+
-
 
+
-
Jeigu jau susiradote žaidėją, jūs matydami jo informacija galite nuspręsti nepulti. Jeigu tvirtai apsisprendėte pulti, tai spaudžiate "Pulti" ir puolate.
+
-
 
+
-
===Pastabos===
+
-
*užpultas žaidėjas ilsisi 1h ir tuo metu jo niekas negali pulti
+
-
*puolėjas ilsisi 15 minučių ir tuo metu jis negali nieko pulti
+
-
 
+
-
===Kova===
+
-
Kova vyksta ėjimais. Pirma pradeda puolėjas. Ėjimų skaičius paskaičiuojamas pagal formule:
+
-
<blockquote>12+ min(puolėjo_lygis, besiginančio_lygis ) / 2</blockquote>
+
-
Vienas ėjimas vykdomas iki 5 sekundžių (abiejų kovotojų to pačio numerio ėjimai yra vienodo ilgio). Per vieną ėjimą puolėjas gali susmūgiuoti arba iššauti kelis kartus.
+
-
 
+
-
===Svarbu===
+
-
*Jeigu ėjimo metu vienas kuris nors kovotojas sugeba atimti priešo visas gyvybes, tai jis skelbiamas laimėtojų, net ir tuo atveju, jeigu padarė mažiau žalos už priešininką!!!
+
-
*Kovą laimi tas žaidėjas, kuris sugebėjo pirmas užmušti kitą žaidėją (jo gyvybes sumažinti iki 0), arba tas kuris padarė daugiau žalos.
+
-
*Laimėtojas iš aukos pasiimą dalį jo pinigų (iki 3% aukos turimų pinigų), bei laimėtojas gauna patirties, kuris priklauso nuo abiejų kovotojų lygių. Jeigu laimėtojas nugali labai mažo lygio žaidėją, tai gali patirties išviso negauti.
+

11:53, 16 vasario 2011 versija

Informacija ruošiama!

Asmeniniai įrankiai
Vardų sritys
Variantai
Veiksmai
Naršymas
Įrankiai